2010. augusztus 19., csütörtök

Más színt is lehet...

Még mielőtt valaki megrémülne,
 hogy borotvahabos festéssel csak barbi színeket lehet festeni, 
kommentálom a dolgot.
Az úgy esett, hogy mikor szerelembe estem eme technikával, ott azon a bizonyos helyen, hazaérkezvén 
a hobbiboltban vettem négy darab OPAK márkájú textilfestéket, narancs (Orange), barna (Brown),
ciklámen (Magenta) és fehér (White) színekben.
Egyelőre ezekből készítettem a mintákat, ezért van az egysíkúság.
 Úgy gondoltam, hogy a készletemet felfejlesztem az alkotónapra  tizenkét darabossá, és a résztvevők használhatják bármelyik színt.
Várom a jelentkezéseteket, hogy ki szeretne a kísérletezésben résztvenni!






2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Én szeretnék :)) Megbeszélhetjük 28-án, hogy mit kell vinni ?

Kedy írta...

Sziasztok!
Indítottam egy játékot! A részleteket itt találjátok:
http://kedykreativ.blogspot.com
Gyertek, játsszatok, nyerjetek!

Rendszeres olvasók

Számláló