2010. július 6., kedd

"Győrkőci" fesztivál

Misi, a mi kis nyelvészprofesszorunk győrkőci-nek keresztelte a győrkőc fesztivált.
Végül is, ha Győr város kulcsát átadta a polgármester a gyerekeknek, 
és innét a várost már Győrkőcnek hívják, akkor miért ne lehetne a fesztivál győrkőci:-)))
Beadjuk majd újításnak!?


Ez itt a stand... HOKATA szomszédságában, úgy ahogy azt elterveztük.
Majd kérek Katától olyan képet, ahol én is rajta vagyok...

Nekem ez egy nosztalgia hétvége volt
 ( több mint tíz évig, hétvégéről-hétvégére vásároztunk anno ).
Tényleg végig horgoltam, no meg az arrajáró ismerősökkel csevegtem.
Olyan sikereket is magamnak tudhatok, 
hogy Strugamano a blogomból értesült a fesztiválról, 
és úgy döntöttek  kis családjával, hogy a  hétvégét Győrben töltik. 
A MESKA-ról pedig  ARIADNE -vel sikerült hosszasan elbeszélgetni:-)
Kedves régi ismerősömről pedig kiderült, szintén meskás... kukkantsatok be PONCSO nevű boltjába.

Jövőre újra ugyanitt!


4 megjegyzés:

Kreatív Cucu írta...

Milyen szép dolgokat vittél magaddal! Már messziről sugárzik, hogy ez a te standod :)
Nem is csoda, ha megfogta a járókelőket a kínálat!

Unknown írta...

Nagyon szép!

sesame írta...

Olyan kár, hogy az ilyenekről legtöbbször utólag értesülök a blogokból, vagy ha előre tudom, túl későn.. Mert jó lenne már kimozdulnom, nem csak itt a sötétben alkotni :)

aaműhely írta...

Eggyütt megint mennyire mások a portékáid. :) Kívánatos kis stand, a jó hangulat adott volt, ahogy leírtad, de remélem volt egy kis szerencséd az árusításban is. :)

Rendszeres olvasók

Számláló