2010. július 2., péntek

Az idei első ( és utolsó?! ) vásárom

Megkérdeztem magamtól:
 -Miért mész te oda?!
- Az érzésért. HOKATA szomszédságáért.
Kedves ismerősökért. Szeretem Győrt-ért.
Két nap horgolásért. A gyerekekért.
A férjem is megkérdezte mindezek után:
-Miért mész te oda?!
-Mert nem a munka minőségben, hanem a hobbi minőségben lehetek jelen.
 Ilyen érzésekkel még nem voltam vásárban:-)))



Kislánycsalogató hajgumik ... éljenek a színek, éljen a kézimunka...
jöjjön két nap felhőtlen vidámság!

10 megjegyzés:

frihanna írta...

Gyönyörűek!
És nagyon jó hobbi-hangulatot, és sok-sok vidám vásárlót kívánok! :)

Colette írta...

Köszönöm, így legyen:-)

Shushanna írta...

Ó, de szép ez a látvány!
Sok-sok mosolygós gyermeket kívánok a szépségeidnek. És sok-sok anyukát, akik örömmel fűzik a lánykájuk hosszú hajába ezeket a hajékszereket.:)

Szamóca írta...

Milyen szépek így együtt! Nehéz lesz a lánykáknak választani. :)

Cila Zzy írta...

Ha ilyen szépeket, a szemnek kellemeseket horgolsz, akkor ezt is csinálnod KELL!!!! Nagyon tetszik! Nagyon-nagyon! Mondhatnám, végre tetszik valami, ami horgolt. Igen, a színvilága miatt és "azok jó összepasszintása a belső gombokkal" miatt. Jaj, nagyon szépek!
(Végre egy horgolás, ami életet szerető, nem "öreganyámos". Bocsánat.)

Cila Zzy írta...

Már kb tizedszerre jöttem vissza, megskubizni a gumijaidat, annyira tetszenek.
Őszintén megmondom, hogy annak az ominózus bejegyzésnek a kapcsán kicsit fel voltam háborodva én is és ha a kiválasztottak közt lettem volna, én is megsértődök... de továbbgondolva: oké, tényleg, már nagyon sok a táska, alig látok mást a varrós oldalakon. Oké, vannak egyediek. Oké, hasonlóak az igények. Oké, nem mindenki olyan nagyon ügyes, de mi sem tűvel születtünk. Konklúzió: inspiráltad a népeket a továbblépésre, fejlődésre. Szóval ez jó.
Aztán azt tapasztaltam, hogy -lehet, hogy csak nekem tűnik így, de- mintha a te munkáid is megújultak volna. Sokkal jobban tetszik, tetszenek, mint azelőtt. Friss, fiatalos, üde lett. A ruháid mind mester munkák és már így messziről is látom, hogy szépen egyenesen van elvarrva, tisztázva, nem csak úgy, gyorsan összedobva. Szóval minőség, nem mennyiség.
Legyen szép napod!

Hunszil írta...

Biztos élvezed majd a sok-sok pozitiv energiát, amit a vásárlóid a termékeid láttán kisugároznak:)
Nem csodálom:))))))))))))))))))Ne legyen túl meleg ,viszont sok-sok örömöt kívánok ja és sok sok vásárlót !!!

böpörö írta...

Sok sikert hozzá!
Én biztos a vásárlód lennék, ha arra járnék:)

Colette írta...

Shushanna: köszönöm kedves:-) Jönnek, igen, de ez a rendezvény inkább a rengeteg programmról szól...és ez így van jól:-)

Szamóca: tudnak választani, elsőre rábökik: ezzzzzzt!!!

Cecília: nagyon hízelkedő amit írsz, de azért én láttam már szép horgolásokat. Nagyon keveset tudok, de abból szeretem kihozni a legtöbbet:-)

Az "ominózus"-hoz csak annyit, hogy nagyon sajnálom, hogy akkor és ott nem voltam ura a helyzetnek: nem voltak kiválasztottak, csak reprezentatív minta, és nincsenek szép és ronda táskák, csak ahogy az egyik kedves kollega is írta a múltkor, hiányzik az INNOVÁCIÓ, a tisztességről már nem is merek szólni.
De a "dolgozz és kevesebbet pofázz" variációval is lehet talán tanítani, merthogy igazából az életünkkel tanítunk, nem azzal amit mondunk.
Köszönöm a pozitív visszacsatolást:-)

Hunszil: nagyon meleg van:-)))))))))), mindenki ezt sugározza!!!

böpörö: köszönöm, jajjj az a fotó ( az ablak és a táska), ugye közölhető:-)))Hamarosan írok!

böpörö írta...

Megtisztelsz vele:))
várom!

Rendszeres olvasók

Számláló