2010. március 4., csütörtök

Nézzük a hátulját!

Mára is van néhány co-kárdám ...
De nézzük a hátulját!
Lehet, hogy behúzott gombnak néznek ki, de nem egészen azok. Ennek egyetlen oka van, a türelmetlenségem. Ha behúzatni szeretnék gombot, ahhoz kétszer kell bemennem a városba ( 10 km-re lakunk ), mert egyszer beviszem őket, egyszer pedig értük megyek, sajna nem megy azonnal:-(
A munkastílusomhoz ez egyáltalán nem passzol, így igyekszem a meglévő dolgaimat hasznosítani.
A múltkor elég sok gombot behuzattam, de voltak köztük, amik nem igazán tetszettek, meg közben rájöttem, hogy ezzel a mérettel nem tudok mit kezdeni, kisebbek kellettek volna. Így aztán egy cseppet sem sajnáltam őket átöltöztetni. Szóval a behúzott gomb stimmel, de újra húztam őket. A jojo technikával körbefércelve, és egy gombbal a közepébe, majd egy kisebb filckorong a hátoldalra takarásként és már kész is van! Mivel a kitűzőalapom is elfogyott, meg nagy is lett volna ezekre a mütyürkékre, ezért biztostűt ( kisfiam szerint szabadítótűt ) varrtam rájuk... egyébként is azzal szoktuk a kokárdát a kabátunkra tűzni, vagy nem?
Bármilyen kerek forma: doboztető, régi kitűző, műanyag- vagy fémkarikák, de egyszerűen vastagabb kartonból vágott körök is megfelenek... biztosan találtok otthon valami bevonnivalót:-)))




Aki nem tudja elkészíteni ,a MESKA boltomban válogathat kedvére!

2 megjegyzés:

illesreka írta...

Kedves Colette! Évek óta nem hordok kokárdát... :-( hagyjuk, hogy miért nem... de most nagyon megörültem ezeknek a gyönyörű apróságoknak :-))), és (bár utálom az ilyen hangzatos szavakat), de a Te co-kárdáid tényleg kifejezik a magyarságomat, magyarságunkat! Köszönöm szépen, hogy visszaadtad ennek a szép jelképnek az értelmét, biztosan megpróbálok készíteni egyet - remélem sikerül -, és viselni fogom az ünnepen!

colette írta...

Kedves Réka, köszönöm:-)))
Hasonlóan érzek, s talán ezért kívánkoztak ki belőlem... a gombok meg épp górcső alatt voltak:-)
Készítsd csak el az S.K. kokárdádat, és viseld büszkén!!! A nagy szavakat én sem szeretem, de sosem lesz belőlem VILÁGPOLGÁR!!!!!!!!!

Rendszeres olvasók

Számláló