2010. március 9., kedd

Ha az égiek is úgy akarják...

...2010-ben is lesznek tavaszi-nyári táskáim.
A késedelem okát nem is mertem leírni, mert amikor fellélegezve mutattam a 12 darabos ruhakollekció elkészültét, másnap egy újabb tucatra érkezett rendelés. És ezzel nincs vége a sornak, mert két énekkar jelezte, hogy számít a munkámra.
Mindenesetre új motívumokkal, meg régiekkel is... felragacsoltam jó sok táskát... legalább legyenek elkezdve:-)))

Bemutatkozik egy új motívum, ami kedvenc mesémről kapta a nevét:

HÉTSZÍNVIRÁG

" Szívem szirma, szeretlek,
szállj nyugatról keletnek,
északról meg dél fele,
szállj el, szállj el százfele!
Földet, ha érsz, kis szirom,
legyen úgy, mint akarom,
tedd meg nekem, szépen kérlek-

hogy táskákat is varrhassak a ruhák mellett!!!





Majd beszámolok róla, hogy hatékony volt-e a varázslás:-)))


8 megjegyzés:

Ildifolt írta...

Hát..., már nem is mondom, de gyönyörű ez is. Jó ide járni gyönyörködni. Köszönöm Colette!

Ledorka írta...

Nagyon szép... szeretem a kéket naranccsal... :) Nem írom le, melyik szókapcsolat jutott eszembe, hogy biztos, ez is az, de gyönyörű. :P :D

Virág írta...

Colette, ez nagyon szép. És olyan jó, hogy eszembe juttattad ezt a jó kis mesét, holnap estére meg is keresem a kisfiamnak!

Barbi írta...

Gyönyörű színes! Ó, de szerettük mi is ezt a mesét unokahúgommal kislány korunkban! :)

colette írta...

Nagyon kedvesek vagytok, már annyira kikívánkozott belőlem valami színes, a ruháknál nem lehet így tobzódni!
Bízom benne, hogy a többi is elnyeri majd a tetszésetek:-)

krisz írta...

Jó ezekben a szinekben gyönyörködni.Nekem is ez volt a kedvenc mesém.

Timtom írta...

Igazán gyönyörűt alkottál ismét :) Nagyon-nagyon tetszik :)
A mesét én meg nem ismertem :(, így azért is külön köszönet!

Abile írta...

Nagyon szépséges az új virágod!! Kedvenc színem a narancs és a sárga.. így a kékkel párosítva hihetetlen jó lett!

Rendszeres olvasók

Számláló