2010. március 8., hétfő

Felhívás kékfestő keringőre:-)))

Szánom-bánom, tavaly az elhatározás megvolt bennem, de idő nem rendeltetett hozzá, magyarul nem készültem el:-(
Most viszont " mesterem" ( Dolányi Anna ) megkeresésére belefogtam néhány dologba.
Az idő szűke miatt nagy formai újításokat nem láthattok, csupán kékfestő anyagok felhasználásával készítem  a "Gyökereim" táskát , piperét és egy kitűzőt.
Az anyagok Tóth Ildikó és Gerencsér Zsolt kékfestő mesterek üzletéből valók.




A piperével kezdtem... aztán majd holnap kitűző és táskafedél... nyugalom, csak sorba, csak sorba... ahogy férjem mondaná:-)))

9 megjegyzés:

Unknown írta...

De szép! :)

Barbi írta...

Várom a további részleteket! :DD

Dia írta...

Szia Colette!
Ezek gyönyörűek lettek!

Abban tudnál segíteni, hogy a boltnak, ahol a kékfestő anyagokat vásároltad, van-e internetes elérhetősége?

köszönöm
Dia

colette írta...

Köszönöm:-)

Dia: tudomásom szerint nincs, de a céh honlapján fel van sorolva egy csomó kékfestős címe, telefonja... nézd meg, hárha van köztük, aki közelebb vab hozzád, mint Győr:-)

Dia írta...

Colette,
nagyon szépen köszönöm, sikerült megtalálnom!

Ildifolt írta...

Nagyon szeretem a kékfestőt, régebben sokat varrtam belőle. Nagyon szépeket varrtál, várom a továbbiakat!

csutkailda írta...

Ildikó és Zsolt is nagyon kedves ismerősöm. Jó volt Nálad olvasni a nevüket.:)))

Melinda írta...

De szééép!
Vállalsz kékfestő ruha varrást?Tudom,hogy nem vagy oda a kékért,de hátha másnak...:)
Óvónő vagyok és a csoportunk ünneplő ruhája a kékfestő.Szeretnék én is egy igazi,hagyományos ruhát:)Tudsz segíteni?

colette írta...

Compot: most a táska, pipere, kitűző után nem tervezek folytatást... jön a nyár... előkerülhetnek a SZÍNEK:-)

csutkailda: öröm látni a soraidat:-)

Melinda: állok elébe, írj mailt, s megbeszéljük az elképzelésed:-)

Rendszeres olvasók

Számláló