2010. február 10., szerda

Szerelem:-)))




7 megjegyzés:

zseniko írta...

Ha nem varrsz, akkor kötsz, ha nem kötsz, akkor horgolsz, ha nem horgolsz, akkor nézegeted mások munkáit, és ha nem nézegeted, akkor rakosgatod a gombjaidat a maga örömére... és a miénkre is...
Szóval, tudsz élni! De ne változz meg...
Enikő

Ledorka írta...

Én is mániákus gombgyűjtő vagyok. :)) Nem ám boltban veszem! Bolhapiacokon, vagy rokonoktól kuncsorgok, mert a régi gombokat szeretem legjobban. :)
Nagyon szép, ahogy elrendezted őket!

eszterda írta...

Nagy kincs nálam is a gomb! Nagyon jól összerendezted őket!

Névtelen írta...

Gombok......:O) Imádom őket én is,akár nézegetni is jó.A fagomb most nálam a favorit.
Nagyon szép ez a szív!:)

Colette írta...

zseniko: a végkövetkeztetésedben azért nem vagyok biztos, de mindenesetre, mindig valamiben nyakig benne vagyok:-))) Változni már nem fogok, ha ez nektek jó hír, akkor nekem is:-)))

Lidércke:nekem mindegy honnét van, csak gomb legyen:-)))
Most éppen nagyon jó áron vettem őket, mert az elmúlt évben egy picit megcsappant a készletem:-)))

eszterda:köszönöm:-)))

Ancsa:akartam írni mellé, hogy egyetlen bajom van velül, hogy mind műanyag... amitől nekem mindenem viszketni kezd:-)))...de nem akartam ünneprontó lenni így a szerelem nagy napjának tájékán:-)))

Szilvi írta...

Hát igen, a műanyag kevésbé szimpatikus, mindenesetre ezek így együtt felettébb jól mutatnak.

Abile írta...

Én is imádom a gombokat... Nemrég vásároltam jó néhányat, pedig meg sem csappant a készletem :o)) De olyan gyönyörűek és úgy lehet szeretni őket! :o)

Rendszeres olvasók

Számláló