2010. január 9., szombat

Fonalra cserélném...

Húúúúú lányok, hol is kezdjem?!
Igen..., a kályha melege, a hosszú pihenés és a kelleténél több internetes nézelődés eredményeképpen jelentem KÖTÖK.
Néhány sikertelen sapka után már hordhatóak is készültek ( lásd  néhánnyal előbbi bejegyzésben Misi fejecskéjén...). Amit most a képen látsz, az már az itthon fellelhető fonalkavalkád turmixa. Belódult a fantáziám, és úgy tűnik, hogy ha kötök sem változik a szín- és formavilágom:-)))
Most egy picit túlzok, de komolyabb, nagyobb dolgot ( pl.:pulcsi ) megboldogult lánykoromban kötöttem utoljára. Akkor viszont, minden pénzemet fonalba fektettem és egy hét alatt, egy pulcsit megkötöttem. Aztán jött a varrás és ez a nagyon is kellemes időtöltés kiszorult az életemből.
Most viszont lenne néhány megvalósítandó ötletem, de ...
NINCS FONALAM... össze-vissza volt talán 50 dekányi.
Na igen mondhatnád, hogy menjek és vegyek... de vásárolni meg nem szeretek ( semmit, nem csak fonalat...)
Van viszont egy dolog, ez a csere-bere, ami a szívemnek nagyon kedves.
Mivel MESKA BOLTOM polcait megtöltöttem elárvult portékáim párosaival és néhány "akciós" táskával, ezért lenne egy ajánlatom fonalas bloggbarátnők számára. A meskán lévő dolgaim közül, ha bármi megtetszik, akkor a csúnya forint helyett fizetőeszközként elfogadok fonalat. Átváltás cirka 500 Ft = 5 dkg jó minőségű, még fel nem használt fonal, vagy 250 Ft = 5 dkg jó minőségű, bontott fonal. Nem tudom, hogy ez mennyire reális ajánlat, mert tényleg nem vagyok otthon a fonalak között,de biztos vagyok benne, hogy megegyezünk:-)
Ajánlatokat   e-mailben várok.... nagy boldogság lenne számomra, ha néhány kiló fonalam összegyűlne:-)))






Ízelítő a portékákból, melyek fonalra válthatók.

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon szépek. :) Csak ez a színvilág és fonalvastagság érdekel? Van egy halom sötétkék, és sötétzöld gyapjúfonalam. Ha gondolod, fotózom, és meg tudod nézni, megfelelne-e. (Délután körülnézek, mi van még. Ez nekem annyira kapóra jön, mert jóideje nem tudok kötni e gy izületi probléma miatt, és csak állnak elcsomagolva a fonalak. )

Julcsi írta...

Ha hiszed, ha nem, arra gondoltam a minap, hogy felajánlom valakinek a fonalaimat. Nagy horgolómizériámban vettem 4 motring nagyon vastag gyapjúfonalat, hogy a család férfitagjainak is horgoljak sapkát. De annyira vastag, hogy sem kötve, sem horgolva nem mutat jól belőle a sapka. Viszont annyira finom puhák.
Küldjek róluk fotót?

Colette írta...

Köszi lányok, küldenétek a mail címemre képeket a fonalakról??? Előre is köszönöm, és várom a további ajánlatokat:-)))

Maria írta...

Kedves Colette, milyen mail-címre lehet írni Neked? Az oldalsávban nekem ilyet nem mutatott.

Colette írta...

Maria: ludvig pont nicolette kukac gmail pont com címre légyszíves.Köszönöm:-)))

Colette írta...

Most vettem észre, hogy reggel az ajánlatomból az -5 dkg- mennyiség mindehonnét lemaradt, elnézést kérek érte:-(((

Vike írta...

Lenne új natúr színű gyapjú fonalam motringban, egyenesen a termelőtől, vagy új középkék zsenília fonalam (nagy divat volt egy időben). Holnap fotózom és küldöm a képeket ha érdekel valamelyik.

Rendszeres olvasók

Számláló