2010. január 11., hétfő

Egész évben karácsony:-)))

Szerintem mindegyikünkben van egy óhaj, hogy a karácsony érzése lakjék az év minden napján a szívünkben:-)))
 Ez motoszkált a fejemben, mikor a fonalas csere-bere dolgaimat csomagoltam.
Köszönöm mindenkinek, aki fonallal gazdagít  a következő napokban és remélem, hogy a portékáim nem okoznak csalódást. Felemelő érzés, ha az általam készített dolgok maradéktalanul gazdára lelnek és nem a banános dobozokban porosodnak. Ugyanez fordítva is igaz, -legalább is reménykedem benne-, hogy a megmaradt fonalak helyett használható dolgokat kaptok cserébe.
A postást nagyon fogom várni, már szóltam neki, hogy most hozzám érkezik rengeteg csomag és különös gonddal kezelje őket:-)))
Kishíján megdőlt a karácsonyi levélfeladási rekordom, az autót is elő kellett hozni a garázsból, mert a bicajra nem tudtam felpakolni a levélhalmot:-)))




Legyen olyan szép napotok, mint amilyen ma az enyém!!!

Most hozta a postás a mai nap ráadását:  Évi kulcstartója megérkezett!
Drágám, mégegyszer  is  köszönöm:-)))

6 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

AZt hiszem, hogy egy időre elegendő fonalad lesz most :)))))

( De még mindig nem tudjuk, mi az a nagy titok, és hogyan fogod felhasználni őket.. vagy csak lemaradtam róla? :) )

Mi KÖSZÖNJÜK hogy küldhettünk, cserélhettünk... és valóban igencsak jó érzés amit leírtál. hogy a sok funkciótalan dolog mind-mind gazdára lel.. és a mi kis szegény árválkodó fonalaink is :)))

Colette írta...

Kedves Anaisz: köszönöm:-)))
Az még nekem is titok, hogy mi lesz belőlük, és valószínű, hogy ez már csak egy őszi munkában realizálódik, de addig sem az elárvult potékámat rakosgatom, hanem a fonalak által inspirálódok:-))) És ez itt a lényeg.
Vagy csak túl sok Hugh Fearnley-Whittingstall-t nézek és megfertőzött a praktikus gondolkodása:-)))??? Magam sem tudom.

orsolya vanessza kiss írta...

Szerintem szerencsére ( vagy sajnos,?? ?? :) ) de nagggyon nagyon messze vagyunk mi itt mindnyájan a kifejezett praktikus gondolkodástól :))

És.. nagyon örülök a kis táskádnak.. mert éppen most kaptam a férjemtől egy megszólalásik olyan színű pulóvert, és vettem egy kendőt :))

Monika írta...

Elküldtem a mélt a fonalak fotóival.:)

Mismouth írta...

Ó... most nézem csak :D Saját bélyeged van?! De jó pofa :):):)

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Kedves Colette!
Ez a legkevesebb:)Gyöngyörűek az új kombinált piperék...szuper vagy!
Így tovább!
És a könyvajánlót is nagyon köszönöm!

Rendszeres olvasók

Számláló