2009. október 12., hétfő

Szárnyas angyalok



" Az angyalszárnyak nem csak az angyalokat jelenti. A magyar nyelv talán a leggazdagabb a világon, és én itt utalhatnék szárnyaló gondolatotól kezdve a kapuszárnyakig. Az angyal együtt sír és nevet velünk. Össze van kötve a sorsa a miénkkel. Anélkül, hogy a szabadság világában képes lenne bármit tenni. De őrizője és fenntartója annak a lehetőségnek, hogy fel tudunk emelkedni. Ő a kapu. A legelső, a kiskapu, amelyen keresztül tudunk menni...
...Nem tudjuk, hogy az emberi ősemlékezet mit hordoz pontosan ezekben a szárnyakban és ezekben a szárnyas lényekben."                  
                                                                                                       / Makovecz Imre /

5 megjegyzés:

Ahama írta...

és ilyen "élőben" : http://ahamaa.blogspot.com/2009/02/harangod.html
a hasonlóság nem véletlen,az alkotó Ekler Dezső Makovecz tanítvány

Colette írta...

Ahama: köszönöm, megleptél, de nem a képpel:-)))
Te "még nem" vagy "már nem" alszol?!

Ahama írta...

akkor: már és szerencsére :)még, nem aludtam

verus írta...

Tényleg hasonló, én paksi vagyok, a mi Makovecz templomunk is csodás.

Colette írta...

ahama: a férjem fekszik ilyen késői órákban...
én meg a gyerekkel fekszek és ha megébredek, és számítógépes restanciáim vannak, akkor nem bírok ágyba maradni:-)))
Hajnaltájt visszafeküdtem, de azt nem kellett volna:(((

Rendszeres olvasók

Számláló