2009. október 24., szombat

Családias alkotónap

A szokottnál kevesebben jöttünk össze, de annál nagyobbat alkottunk ezen a borús, esős szombaton. Először fordult velem elő, hogy le tudtam ülni a varrógépemhez és ez határozottan jól esett. Nem rendelésre, nem is a bolt polcára, csak úgy a saját kedvemre varrhattam... mint egy madárka, aki a kalitkájából szabadult, úgy szárnyalt a fantáziám.






Míg a többiek első textildobozkájukat varrták, addig egy karácsonyi tál megformázásán dolgoztam. A későbbiekben közösen próbáltuk tökéletesíteni, a harmadik-negyedik már egészen tetszetősre sikeredett.



És néhány paszpólfelhasználós pipere és szatyor ( III. Textiles alkotónap témája volt ), melyek azóta már használatba lettek véve.





Köszönöm lányok, hogy itt voltatok! Öröm  volt veletek dolgozni:-)))

6 megjegyzés:

Barbi írta...

De jók is ezek az alkotónapok! Bárcsak egyszer én is... :D

HEra írta...

Én az első alkótónap óta a teleporton agyalok ;) ;)

Edina írta...

Köszönöm a lehetőséget, nagyon jól éreztem magam! Mindenki tetszését elnyerték a varrományok. A kedves párom, rögtön a fejére kapta a kosárkát, hogy milyen klassz sapit készítettem! Na tessék.... :)

Marika írta...

Már sajnálom hogy nem mentem Edinával :((
Késő bánat :((

soli írta...

Én is nagyon jól éreztem magam, és csak mosolyogtam egész szombat este, milyen jó is volt!

Colette írta...

Barbi, Era: óóóóóó ez a távolság:(((

MARIKA: gyere máskor, biztosan jól érzed majd magad:-)))

Edina, Lilla: örülök, hogy együtt alkothattunk:-)))

Rendszeres olvasók

Számláló