2009. október 3., szombat

Angyalok



Egy utolsó "inspirációs album"( ahogy byme Évi nevezi) az Etsy-ről, aztán tényleg elcsendesedem...



Wysiwigs



Studio Petite



Ensorcelled Minds



Ginny's House



Tonguetied



Woolentales



Livingwork's studio















Pamela Jean

Kicsoda kérésére nagyobb képeket tettem fel, hogy Ti is lássatok csodát, ne csak én. A legnagyobb öröm az volt számomra, hogy nem csak giccses angyalábrázolás létezik!
Pótolni fogom a képaláírásokat, hogy kiknek a munkái.


4 megjegyzés:

Kicsoda írta...

ez annyira szep, nem tudnad kicsit nagyobba feltenni?

Barbi írta...

Úgy szeretem az angyalokat! Köszönöm az inspirációt! :D

Éva blogja :) írta...

Én is nagyon szertetem az angyalkákat! Van is egy szép kis angyalgyűjteményem itthon. :)

eszterda írta...

ahány ház, annyi angyal! édesek!

Rendszeres olvasók

Számláló