2009. szeptember 26., szombat

Napfényes alkotónap...

... képekben. Egy kis izelítő az izgalmas kísérletekből, ami egy szatyor kidobásra szánt ferdepántból készült.
Erre szoktam mondani, hogy a művészet nem ott kezdődik, mikor a legszuperebb alapanyagokat felvásárolva és a foltvarrást megkönnyítő csodaeszközöket igénybevéve, lépésről-lépésre leírás alapján dolgozunk, hanem mikor meglátjuk egy kupac hulladékban a CSODÁT. Ezek olyan élmények, ahol technikailag is fejlődünk, de elsősorban a látásmódunk gazdagodik. Bízom benne, hogy akik ma részt vettek a harmadik ménfőcsanaki Textiles Alkotónapon, gazdagabban tértek haza:-)))
     A tizenegy pár szorgos kéz (mivel magamat nem sorolnám ide) munkája  Nekem nagy élményt nyújtott, köszönöm, hogy eljöttetek!!!



Az Alkotónapon készült további fotók hamarosan itt a blogban.

12 megjegyzés:

Hokata írta...

Colette, örülök, hogy ott lehettem, nagyon jól éreztem magam.
Imádom a neszit amit készítettem, köszönöm a sok szuper tanácsot és segítséget.

orsolya vanessza kiss írta...

Én is ezt imádom,,, hogy rongyokból, és mostanában például használt indiai szárikból készítem a képeim... és bizony akkora élvezetet jelent. Imádok újrahasznosítani, és megmenteni dolgokat az enyészettől.... :))

orsolya vanessza kiss írta...

A táskáid a már elkelt színekkel is lehet rendelni?

és... hosszabb pánttal is? :)

Colette írta...

Kata: én örülök, hogy eljöttél!!!
Nem tudom számoltátok-e, de 12-en voltunk, teljes volt a csapat:-)))
Vagy már kiborító vagyok, hogy mindig ezekkel a számokkal jövök??!!!

Colette írta...

vanessza: kedvesem írj már légyszi egy mailt, hogy mit is szeretnél, mert így csak találgatni tudok???
Logó táska??? Gyökereim??? Kerek a világ??? - elég sok új van, melyikre gondoltál??!!

Millie írta...

Csodaszépek lettek!

UKati írta...

Szia Colette! szuper volt ma az alkotónap! Alig várom, hogy hétfőn megvehessem a zippelet és befejezhessem a nesziket! És most már vágmi is tudok a körkéssel :-)

UKati írta...

Csak gépelni nem tudok :-) "zippeket" és "vágni" akart lenni

Silerika írta...

Nagyszerű nesziket, és egyebeket készítettetek! Remek dolog, amikor már kidobásra ítélt anyagból is remek dolgokat lehet készíteni.:))

soli írta...

És nagyon jó volt ott lenni! Még soha olyan gyorsan nem ment a vonat, mint hazafelé, de pont befejeztem a levarrást és a hímzést. Ma meg megveszem a cipzárt és kész! :-)

martilein írta...

Én is nagyon örülök, hogy ott lehettem szombaton és személyesen is megismertelek, rég fordult már elő velem,hogy szinte egész nap "háborítatlanul" alkothattam (ez három gyermek mellet ugye másképp nem is lehetséges :-))

Colette írta...

UKati, soli, Márti: köszönöm, hogy itt voltatok!!!

Többieknek pedig a hozzászólást:-)))

Rendszeres olvasók

Számláló