2009. szeptember 14., hétfő

Mit hozott a postás?


Csipkebogyótól kaptam levelet Angliából. Nagy izgalommal bontottam ki, bár sejtettem, hogy a barátságtakaró blokkját találom benne. Köszönöm Szilvi a kedves kis ajándékot, a blokk pedig valóban élőben sokkal szebb. Úgy is mondhatnám, hogy a kézműves alkotások képen sosem mutatják meg igazi mívoltukat és ezt most is megtapasztalhattam. Látod odatettem az enyém mellé, így már nem árva szegény:-))) Várja a többi kispajtását is, hogy valamikor -rajtatok múlik, hogy mikor- egységgé álljanak össze!



Mivel most már van két blokk nálam, meg tudom mutatni az összevarrást. Hamarosan jelentkezek vele fotókkal.

Múlt héten már néhányan kaptatok tőlem levelet, miszerint három csoportot egy-egy kormányossal útjára indítottam. Higyjétek el, hogy nem könnyű ez a beosztás készítés. Dunántúlon is úgy jött össze, hogy Székesfehárvártól- Pécsig minden szerepel benne, tudom így lehetetlen összejönni varrogatni, marad a postázás. A személyes viszonyokat sem ismerem. Arra törekedtem, hogy nagy tájegységenként legyenek kilencesek, meg budapestiekből is megtelt két csoport. Kormányosnak is önkényesen választottam blogbarátnőket, de remélem senkinek nem megterhelő a feladat. Örülök, ha sikerül egy-egy személyes találkozót szervezni, de vannak esetek, mikor ez a lehetetlenséggel bír. A csoporton belüli sorrend is csak javaslat a részemről, nem gond ha átvariáljátok , csak a kilenc blokk álljon össze, ez a lényeg!!!

I.csoport Abile szárnyai alatt.

II. csoport Kiseri vezetésével:-)))

III. csoport, ahol magam lettem a "főnök". Itt két határon kívülről érkező blokkot és két másik blogbarátnő blokkját befogadtuk, hogy meglegyen a bűvös kilences.

IV. csoportnál Krisztallit szervezi a találkozót.

Egyelőre itt tartok, még két csoport alakulóba, meg néhány címet még nem kaptam meg. Hétvége felé remélem ezek is összeállnak és küldöm az infót.



5 megjegyzés:

Szilvi írta...

Szívet melengető sorok, pár könnycsepp elmorzsolva a szemem sarkában,még egyszer köszönöm a lehetőséget!Szorítok, hogy minden a terv szerint haladjon.

Csilla írta...

Én ma adtam postára az enyémet, szóval réményeim szerint a héten (max a jövőhéten)kellene kapj egy borítékot Romániából is :)

Abile írta...

Jelentem az I. régió két blokkja is már találkozott.. igaz közvetítő segítségével! :o)

KisMesterek írta...

Nálam is már egyeske és ketteske találkozott, jó pajtások lettek, együtt alszanak és várják az összeöltögetést.

Erika írta...

Nálunk is alakul...:)) Köszönöm, Colette!:))

Rendszeres olvasók

Számláló