2009. szeptember 20., vasárnap

Még lehet jelentkezni...




... a III. Textiles  Alkotónapra,  ahol a fő téma a ferdepánt lesz. Megpróbálok minden olyan dolgot bemutatni, ahol jól hasznosítható, mivel elég sokat dolgozom vele. Kezdőknek egyszerűbb, haladóknak kicsit elgondolkodtatóbb, művészibb felhasználásokat mutatok, s alkotunk ismét együtt jó hangulatban egy indiánnyári szombaton. Várom jelentkezéseteket!!!


III.Textiles Alkotónap időpontja:
2009. SZEPTEMBER 26-án, SZOMBATON 9.00-17.00 ÓRÁIG
Helyszín: GYŐR-MÉNFŐCSANAK
BEZERÉDY KASTÉLY aulája

Jelentkezni és bővebb információ: ludvig.nicolette @gmail.com

9 megjegyzés:

Edina írta...

Jaj de szívesen mennék, csak sajnos ágyfogságban vagyok :(

Erika írta...

Férjemet felháborítja, hogy Győrt olyan messzire rakták... éngem is...:((

Millie írta...

Én szívesen résztvennék, de nem tudok foltvarrni. Max vinnék egy tepsi süteményt és csak nézelődnék... :-D

Ildifolt írta...

Szívesen mennék, nagyon érdekes, és érdekel a téma, de nekem sok óra az út innen az alföld közepéről. Voltam már Győr-Ménfőcsanakon foltos táborban, remek volt. Várom a beszámolót, hogy hogy sikerült a tanfolyam.

Ildifolt írta...

Bocsánat, most látom, - Alföld - :(

Colette írta...

Edina: jobbulást kívánok!!!

Kiseri:kedvesem, sajna ez van:-)))

Millie: a süti is nagyon jól hangzik, mi meg varrnánk neked valamit cserébe!!! Hmmmmm, gondold meg!!!

Compot: ha szerveztek egy Alkotónapot az Alföldre, akkor megyek és megtartom:-))) max. 10-12 fő!!!

Erika írta...

Ez fenejó ötlet! Hol laksz, Compot?

Ildifolt írta...

Kiseri! Mezőtúron, és látom, hogy Te pedig Nagykőrösön.

Erika írta...

Akkor rajta! szervezkedj egyet! Én benne vagyok! ha Colette is...:)

Rendszeres olvasók

Számláló