2009. szeptember 8., kedd

Ajándékot adni jó...

egy csodás érzés, meglepetést, örömet szerezni másoknak. Most már megmutathatom a PIF ajándékokat, mert mindhárman megkapták a csomagomat:-))) Nem találtam a játék szabályai között olyan kikötést, hogy akkor kell csak továbbadni, ha már Te magad megkaptad az ajándékodat, ezért úgy gondoltam itt az alkalom! ÖKOszatyrokat készítettem, bízva benne, hogy ez praktikus ajándék.

Ezt Varrókuckós Bea kapta, akivel személyesen tudtunk találkozni, mivel földik vagyunk.
A belvárosban egy fincsi kávé mellett beszélgetve kapta meg tőlem a meglepit. Sajna azt tudta, hogy milyen ügyből kifolyólag találkozunk, ha el tudtam volna titkolni, az lett volna az igazán nagy durranás:-)))

A következő ajándék Csutkababának készült. Ilda nagyon szereti a piros minden árnyalatát, de most egy visszafogott, természetes, lenes táska boldog tulajdonosa lett. Az őszinte természetessége vagy a természetes őszintesége??? -mindegyik illik rá- ami megihletett, no és a csuhé színei, amiből nap mint nap csodákat alkot:-)))

Nem utolsó sorban, harmadik ajándékom Heranak készült. Lilabolondságunk összeköt bennünket. Azt szerettem volna, ha erre a táskára ránéz, mindig eszébe jussanak a rokonlelkű virtuális barátnői ( köztük én is...).

Lányok, fogadjátok sok szeretettel tőlem ezeket az apróságokat és használjátok egészséggel!!!

12 megjegyzés:

Cicurka írta...

Tökéletesek! Nagyon szépek!:*)

Bea írta...

Köszönöm itt is!:)))
Nagyon szép! Ma betettem a táskámba, hogy legyen nálam, ha esetleg veszek valamit, de nem használtam...olyan szép!:)))

Colette írta...

Köszi Cicurka:-)))

Szia Bea, csak tessék használni, nem lesz tőle semmi baja:-)))

HEra írta...

Colette!
Mindig ámulatba ejtesz a munkáiddal, képeken keresztül is, életben is!
Ez nekem táska, mert sajnálom a szatyor-sorba besorolni, ráadásul igazi lepetés volt, én még annyit sem tudtam előre, mint Bea...
Köszönöm szépen!
A színe valóban a kedvencem és a mintája olyan, mint a táskámé, tehát telitalálat mindenképp!
Era

csutkailda írta...

Drága Colette!
Megérkezett a szépséges ajándékod.
Nagyon-nagyon köszönöm, s egyenlőre csak gyönyörködöm a szépségében, de a használatára még várok.
A szent sarokba tettem, s élvezzük a Belőled áradó energiát.

Szeretettel Neked:
"A gyógyító öröm egyenletes napsütés belül. Ez az élet kiolthatatlan lángja, amely kezdet nélküli s végtelenbe rezgő derűvel világítja meg a körülötte hullámzó erők szimbólumokban kifejeződő jelbeszédét."
/Szepes Mária/

Mosollyal:Ilda :)))

Marcsi írta...

Megint elvagyok bűvölve!

Cila Zzy írta...

Colette! Te rendesen csábítod az embert a foltvarrásra. Én már totál oda vagyok érte, amióta megcsináltam azt a kis blokkot.(A gitáros)
Ezek az ÖKOszatyrok nagyon szépek, de én is úgy lennék velük, mint Bea(Varrókuckós) Nálam lenne, de használni szentségtörés volna. Tudom, azért készült, de a Te munkáid egyszerűen csodálatosak!

Colette írta...

Marcsi, igazán kedves tőled:-)))

Ducika Ducila, zavarba ejtesz a soraiddal:-)))

Hera és Csutkailda, már 100-szorosan visszakaptam tőletek ezt a csekély ajándékot, miszerint a jó szó felülmúlhatatlan erővel bír:-)))Köszönöm!

T REKA írta...

ELETEMBEN NEM LATTAM MEG ILYEN GYONYORUSEGEKET!!! CSAK AMULOK ES BAMULOK(ES KIVANOM)!!!

Mehike írta...

Nagyon Boldog Névnapot Kívánok

Colette írta...

Méhike köszönöm:-)))

Aranyalma írta...

Gyönyörű kis táskák!
Varrós életem kezdetén én is csak ünnepnap "fogtam be" egy két dolgot, aztán kedvet kaptam a naponkénti használatukhoz. Elvégre túl rövid az élet ahhoz, hogy ne kedveskedjünk magunknak csinált vagy kapott szépségekkel... :)
Sok örömöt a használatukhoz!

Rendszeres olvasók

Számláló