2009. augusztus 24., hétfő

Egy kis kiegészítés a játékhoz!!!

Kedves játékoskedvű lányok!!!

Nagyon köszönöm a jelentkezéseteket, szép számban gyűltünk össze. Van egy olyan érzésem, hogy még elég sokan várakoznak a kapun kívül. Buzdítok mindenkit, hogy már csak egy lépés válassza el őket attól, hogy a barátságtakaró elkészítésének részeseivé váljanak. Mindenkinek köztünk a helye!!!

Lenne egy kérésem!!!

Aki elkészült a blokkjával, egy mailben legyenszíves küldje át nekem a fotót, mert ezzel a munkámat nagyban leegyszerüsíti.
Természetesen a blogotokba is tegyétek fel, hogy a többiek is láthassák, hogy mik készültek el eddig.
Az összeállításról majd szeptember 1. után írok, addig érlelem magamban a javaslatokat.
Nagyon köszönöm Nektek, hogy többen felajánlottátok már a segítségeteket!!!

Várom a darabkákat!!!
Vidám alkotókedvet mindnyájatoknak!!!


9 megjegyzés:

Bea írta...

Küldtem:))

Judit írta...

Kész vagyok, blogolva és küldve:)

T REKA írta...

NAGYON TETSZIK A BLOGOD,KEDVET AD A NEZELODONEK ,HOGY AZZONNAL VEGYEN A KEZEBE VALAMI VARRNIVALOT. GRATULALOK!!!

Naomi írta...

Kedves Colette!

Megengeded, hogy még én is jelentkezzek a játékra? Tudom, hogy picit későn, de csak most olvastam!
Szeretnék én is részese lenni egy ilyen nagyszerű kezdeményezésnek!

...és nem utolsó sorban gratulálok a munkáidhoz, gratulálok az ötlethez, és sok kitartást kívánok Neked a kivitelezés lebonyolításához is!

Szép reggelt!

Naomi

Edina írta...

Én is elkészültem :)

Colette írta...

T REKA, köszönöm a méltatást:-)))Ha van kedved a gyöngyeidet textilre dolgozni, gyere, s állj be közénk!!!

Naomi,
én köszönöm, hogy jelentkeztél:-)))

Itt lekésni mondjuk maximum az ajándékomról lehet, a játék még egy ideig keringeni fog itt a virtuális világban, no meg a való világban is remélem!!!

Aranka írta...

Szia Colette! Szívesen jelentkeznék a játékra. Igyekszem elkészíteni az éppen megihlető motívumot.

Colette írta...

Kedves Aranka, várjuk a szépségedet:-)))

magneszs írta...

Szia Colette!
Előbb készült el a blokkom, mint hogy jelentkeztem, mert még blogot is kellett indítanom (részben azért,hogy részt vehessek a játékban).
Már régóta szívesen olvasom a bejegyzéseidet,és nézegetem a munkáidat.

Rendszeres olvasók

Számláló