2009. június 6., szombat

Tulipános tükör


Nem volt egy egyszerű mutatvány tükröt fotózni:))) De talán a lényeg látszik. A keret bordó düftinből készült, kistircelt tulipánokkal diszítve. ( Egy másik anyaggal vannak a tulipánfejek kifordítva-remélem érthető.) A tükröt a hátoldal aljába bevarrt zipzáron keresztül lehet beletenni, amit a férjem egy farost lemezre ragasztotta fel. Amiért már nem fekszik ki olyan szépen a keret, annak az az oka, hogy brutális módon kinn lógott a garázsba felakasztva, mivel ez volt a vásáros tükrünk. Még úgy 10 évvel ezelőtt készítettem egy franciaországi vásárra, hogy stílusos tükörben nézhesse meg magát, a nálunk kalapot próbáló és vásárló hölgyemény:)))
Szép idők voltak... Most nem viszem vissza a garázsba, örülök, hogy előkerült:)))


4 megjegyzés:

FKriszti írta...

Reggelente ebbe nézegetni magamat...Azt hiszem mindan nap jól indulna!!!!!

Cila Zzy írta...

Nagyon szép!

Bea írta...

Szép, stílusos lett. Tetszik, hogy kiszélesedik az alja.

bruercsi írta...

Már az előző bejegyzésedhez is akartam írni, de aztán el kellett szaladnunk itthonról...
Szóvalszerintem igen is vannak kint képek most is az embereknél, nem jártam olyan lakásban, rokonoknál, barátoknál, ismerősöknél, hogy ne láttam volna kint fényképet ilyen-olyan tartóban. A különbség ott van, hogy nincs egy rakat félresikerült papírképünk, csak a tényleg szuper képek kapják meg a lehetőséget a papírformára.
Tehát biztos szükség van ilyen szépséges keretekre, ne hagyd magad eltéríteni, jók az megérzéseid! Várom az újabb kereteket!! :)

Rendszeres olvasók

Számláló