2009. május 28., csütörtök

Már csíkokkal álmodok:)))

Ezeket a táskákat készítettem az utóbbi napokban.
Éjszaka már csíkokkal álmodok:))) Nektek is biztos volt már olyan, hogy valami izgatta a fantáziátokat és ahány formában tudtátok, kipróbáltátok. Így vagyok most ezzel a csíkos anyag gyártással, nem tudom abbahagyni. Egyébként a csíkos anyagok mindig lázba hoztak...

                                                 Tulipános fedeles trapéztáska

                                                  Sugárzó nőiesség

Téglaszínű malaclopó
Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Csigi írta...

Húú, ezek ismét csodásak! Az első a kedvencem, a színe és a formája miatt is.

Barbi írta...

Drága Colette! Megérkezett a három gombóc fagyi! Nagyon fincsi, nagyon köszönöm!!!!! Eddig is sokat jöttem, de most folyton rajtad lógok majd, hogy ismét átböngésszem a csodás táskáidat, és ötletet merítsek az újhoz, mit régiből alkotok! :))))

szkornelia írta...

Klasszak ismet. Nagyon jol pakolod egymas melle a szineket.

FKriszti írta...

Szép,szép,szép!Jaj,de szép!!!

Abile írta...

De gyönyörűek!

Colette írta...

Csigi: nekem is az első a kedvencem:)))
Szarvasmici: nem is feltételeznék rólad mást:)))
Barbi: Ha nem laknál olyan messze, egy alkotónapon szívesen segítettem volna!
Szkornelia: A színekre nagy szükségem van, szerintem ez nálam terápia:)))
Fkriszti, Abile: nagyon kedvesek vagytok!!!

Aranyalma írta...

Gratulálok, tényleg szépek lettek (ismét). :))
Ha választanék, én is az elsőre szavaznék, nem mint a legjobban sikerültre, hanem azért, mert ha elképzelem viselni valamelyiküket, a gömbölyűségemen ez egy kicsit egyenesítene. :))

Rendszeres olvasók

Számláló