2009. május 5., kedd

Egyszer minden a helyére kerül:)))

Ez készült ma. Végy egy kidobásra szánt szoknyát ( anyósom hordta fiatalasszony korában), hozzá a dobozodban porosodó hímzéseket, és egy vörösréz hatású ruhadíszt.
A szoknyával már jó régen szemeztem. A hímzések véletlenül ma a kezem alá kerültek. A ruhadíszt valamikor megvettem, majd jó lesz valamire alapon.
Mindez táska szeretett volna lenni, legalábbis én úgy hallottam a suttogásukból:)))
Újrahasznosítás, átalakukás, megújulás, reinkarnáció, régiből-újat, metamorfózis.....
Egy nagyon frappáns címet keresek, de nem akar jönni. Ha csak magam leszek az I. Textiles Alkotónapon, akkor is meg lesz tartva, csak nem lesz olyan jó a hangulat:))) ( Vannak ám jelentkezők, csak még szabad hely is:)))
Mégis az a gondolatom támadt, hogy itt a neten is sziporkáztathatnánk egy kicsit az ötleteinket. Biztosan mindenkinél akad bőven átalakukásra váró ruhadarab. A játék ötlete már kész, sőt még az ajándékot is összekészítettem, de nem jön az ihlet, mi legyen a címe.
A férjem az alkotónap alcímének ezt adta: "RUHASZERVÍZ KÉZRÁTÉTTEL".
Egy probléma van csak vele, hogy mindkét szót az internetről lopizta, s ebből lett az új szóösszetétel:)))
Nekem valamiért nem tetszik!
Lenne valami jó ötletetek??? Mi legyen a játék neve, amiben új életet adunk a félredobott ruhadarabjainknak??
Aztán indulhat a JÁTÉK!!!

10 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Tetszik ez a taska is, van eleg ujrahasznosithato ez is az is a tarsolyomban. Lesz mit vinni magammal.Jatek neve ha tetszik: Foltom, rongyom magammal(magamon) hordom!

Dóri írta...

Metamorfózis alapján ruhamorfózis? :) Átalakulda? :)Biztos más is eszembe jutna, ha nem valami sütin járna az eszem. :D

Csigi írta...

Régi rongyok = újabb foltok :)
A táska ismét nagyon tetszik :)

Barbi írta...

Hajj, micsoda gyönyörűség lett! :)))

Erika írta...

De jóóóó! Nagyon tetszik ez a tatyó! A kedvencem a piros... nem lehetne megbundázni ezt a játékot és én nyernék és mondjuk ez a táska lenne a nyeremény???
Amúgy annyira mennék a rongyos-délutánodra, de miért laksz olyan messze?!

Délka írta...

Reinkarnáció?

Nagyon szép lett ez a táska is:)

Colette írta...

Köszi az ötleteket, tovább agyalok...

A táska színe olyan, mint egy érett paradicsom:)))

Mici kedves, örülök, hogy viszonozni tudtam az eddig kapottakat:)))

Reinkarnáció= Újjászületés
Kifejező, de nem ide való. Ezért kérdőjelezted meg???

Szentpyr írta...

Colette, ez a táska!!!!! Jaj nagyon-nagyon!!!

mesemeskete írta...

ez a táska gyönyörű. (keveset kommentelek, de most nem állom meg)

Délka írta...

A reinkarnációval a megunt ruhadarab új alakban való újjászületésére gondoltam, hiszen eddig eldugva várhatta az új életet. Lehet, hogy nem teljesen érthető a gondolatmenetem:)

Rendszeres olvasók

Számláló