2009. február 18., szerda

Nekem is lesz táskám!

Az egyik szemem sír, a másik meg nevet...
Amiért sír, mert nagy hezitálás után, de leselejteztem egy régi bársonynadrágomat, amit annyira szerettem, hogy a fenék részén már átlátszóvá kopott az anyag. Amiért nevet, hogy a két szára viszont tökéletes. Ideje már, hogy nekem is legyen egy "colette" táskám, így a nadrágom anyagát is beleálmodtam. Ha valaki gondolkodóba esett volna, hogy melyik anyag lehetett a nadrágom, annak elárulom, hogy a mintás:))) Lassan negyven éves leszek, így ideje kinőni ezekből a feltűnő darabokból!!!
Van még egy jó hírem, a nadrág szárából még elég sok maradt, így a MESKA-n is lesz belőle tavaszi táska hamarosan:)))
Posted by Picasa

9 megjegyzés:

Ida13 írta...

Gratulálok az első saját "Colette" táskádhoz! Szép lesz!

(Félve kérdezem:hogy tudsz ilyen szépen egyenletesen tűzni? Van BSR-ed?)

Colette írta...

Köszi, én is nagyon várom, hogy készen legyen!( Én is félve kérdezek vissza, de mi az a BSR:(((
Egy Pfaff gépem van, azzal jövök-megyek erre-arra, mikor milyen hangulatom van. Szabad gépit is csak kipróbáltam, aztán visszatértem a jól bevált gyalogmódszeremhez.

Bea írta...

ó, ez gyönyörű!Én is szeretem ezeket a színeket, meg a csipkéket...

Ida13 írta...

Csak hallomásból tudom,hogy Aurórán, Vikingen van egy BSR-nek nevezett öltésfigyelő,amellyel egyenletesen lehet varrni.(a pedálnyomásod adta sebességhez beállítja a tű sebességét,hogy egyenletes legyen a varrás?)

Gratulálok!
Jó kis gép az a Paff!(hallom)és kezdem sajnálni,hogy 1 éve nem áldoztam egy kicsit (kétszer annyit!!!:( )többet érte.

foltoska írta...

Nagyon szépek a darabok, mint egy-egy keretezett képecske. Kíváncsian várom, milyen fazonú táska készül belőlük.

Silerika írta...

Gondolom nagyon örülsz majd a saját készítésű táskádnak.

Colette írta...

foltoska: az a fazon lesz, mint az előző bejegyzésnél a barna rácsosak, csak fedél nem lesz rajta, így is elég díszes már.

Silerika: nagyon várom, hogy készen legyen...

szarvasmici: nagyon helyes vagy, hogy ilyeneket írsz nekem. Egy kicsit elméláztam hét évvel ezelőtti önmagamról, amikor erre a nadrágra szert tettem. Szeretnék is meg nem is visszamenni az időben. Azért az egyre szaporodó fehér hajszálaim, azt súgják, hogy nem fiatalodom, inkább érek- csak lottyadt gyümölcs ne legyek:)))

Unknown írta...

Újabb meseszép munka. Én meg keresgélem a táska alapmodelleket, és már az anyagaimat is rendezgetem. Erős lökést adtál, hogy nekiálljak táskát varrni:D

Unknown írta...

Kedves Colette ! Köszönöm a táska fedelével kapcsolatos információt. Szép napot. Üdvözlettel : Ibolya

Rendszeres olvasók

Számláló