2008. október 4., szombat

Lekváros bukta


Hétvégén a család jobban igényli a házi főztöt, mivel hétközben a menzán ebédelnek. Egy nagyon jó húsvéti kalács receptem van, többszörösen kipróbált. Ezt csinálom mindig alaptésztának, csak a tölteléket és a formát variálom, így lesz belőle: kakaóscsiga, túrósbatyu, fonottkalács, töltelékes kalács és ma a lekváros bukta.
Házi lekvár híján bolti sütésálló lekvárt tettem bele.

Egy kicsit megsült, de a borsóleves mellé mind elfogyott...


Ezt a képet eredeti méretben tettem fel, így egy rákattintással olvashatóvá válik. Lusta voltam a receptet begépelni, elnézést mindenkitől, de már nagyon mehetnékem van varrni.

1 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Köszi a receptet. De régen ettem már buktát! A gyerekkort juttatja eszembe! (az elöző hozzászólásom eltünt!)

Rendszeres olvasók

Számláló