2008. szeptember 17., szerda

Ajtódísz

Számítógépes ismereteim bővítésével foglalatoskodtam, de egy kis segítségre szükségem volt, hogy előre is lépjek. Az eredményt láthatjátok, már nálam is szól a zene, még nem egészen azok, amiket szeretnék, de ezek is a kedveceim közé tartoznak. Sebtében töltöttük fel ezt a néhány dallamot, hogy lássam a kezelési módot. Albumok készítése is rég fúrta az oldalamat, ebben is kaptam útmutatást, minden infó a tarsolyomban, már csak idő kérdése mit hozok ki belőlük.
Mindenesetre gyorsan kipróbáltam a tanultakat legfrissebb munkám bemutatására. Remélem így már holnapig nem felejtem el a lépéseket.
Napok óta ki sem dugtuk az orrunkat, mert a múltkori forróság után ez a hideg esős idő, túl éles váltásnak bizonyult. A szobából nézem a zord időt, és a hangulatom is őszies. A fotókeretből, amit néhány napja mutattam, maradt egy kevés anyagom, ebből készült ez az ajtódísz. Levél alakú párnácskákat tömtem ki, majd fagolyók közbeiktatásával felfűztem egy koszorúnak. Nem akart kifeküdni, ezért tovább kellett gondolnom. Ma készítettem neki egy hátteret, ehhez hozzávarrtam a koszorút néhány ponton, most már szépen áll. Az " Isten hozott"-os felirat sem maradhatott le róla, ezt egy filclevélre hímeztem géppel.




6 megjegyzés:

Judit írta...

Szép egyedi levélminta! Jó ötlet őszre is valami dísz, én csak a télre meg húsvétra szoktam, de jó ötlet őszre is kitenni valamit.

Judit írta...

látszik, hogy reggel van, kétszer írok le mindent....ne baj, nyomatékosan mondtam:))

Princi írta...

Nagyon ötletes! Tetszik!

Lilang írta...

Tetszik! Nagyon :)

bruercsi írta...

Hú, de jó! Nagy ötlet volt mögé a csík, ettől olyan....más lett! Nekem az inga órák ugranak be róla! Nagyon tetszik! Megengeded, hogy ihletet merítsek belőle és magunknak is gyártsak valami hasonlót?

Colette írta...

Bruercsinek, nyugodtan merítkezzél, kicsit nagyképűen, de viccesen azt szoktam mondani, hogy jobbat lehet csinálni.

Rendszeres olvasók

Számláló