2008. augusztus 16., szombat

Angyalok éneke

"AZ ANGYALOK VIGYÁZNAK RÁNK, VEZETNEK MINKET, MEGVÍGASZTALNAK, BÁTORSÁGOT ÉS REMÉNYT ÖNTENEK BELÉNK."






Folytattam a keresgélést félbehagyott foltjaim között, s most egy tulipán motívum szólított meg. Nagyon szép színeket találtam hozzá, s egy "Isten hozott!" felirattal kiegészítve a bejárattal szemközti falon nagyon jó helye lesz. A végleges formáján aztán annyit időztem, hogy végül félretettem. Talán holnap kapok hozzá ihletet. A szín világa viszont annyira megfogott, hogy egy angyalka applikálásába fogtam. A formát egy keramikus dísz tányérjáról lopiztam. Sajnos a szabadkézi rajzolás nem az erősségem, no meg nagyítani is kellett az angyalt. Ennek ellenére nagyon aranyos lett, de itt is a befejezésnél torpantam meg, mert több ötletem is támadt. Alszom rá egyet, aztán majd megmutatom mi lett belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók

Számláló